Subject: R25521: NOTAM A0559/25 väljastatud (ID:25521)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 21:56:44 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 25521 alusel, mis saabus meile 12-02-2025 
19:38, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0559/25
(A0559/25 NOTAMR A0377/25 Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/038/5806N02501E005 A)EETT 
B)2502121955 C)2502242359 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2511 ESTABLISHED DUE TO 
UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 580955N 0245719E - 581017N 0250120E - 580527N 
0250318E - 580440N 0250621E - THEN ALONG THE TERRITORY DIVIDING LINE BETWEEN 
ESTONIA AND LATVIA TO 580241N 0250305E - 580330N 0245918E - 580955N 
0245719E. AIRCRAFT (INCLUDING UNMANNED AIRCRAFT) ARE NOT PERMITTED TO ENTER 
INTO ACTIVATED AREA WITHOUT PERMISSION FROM POLICE AND BORDER GUARD BOARD. 
PERMISSION SHALL BE OBTAINED FROM PPA(AT)POLITSEI.EE AT LEAST 5 WORKING DAYS 
BEFORE THE FLIGHT. F)SFC G)3500FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.